Regulamin Szkolenia Online
Warunki uczestnictwa
- Udział w szkoleniu jest odpłatny.
- Szkolenie odbywa się online przy użyciu platformy ZOOM.
- Zapisy na szkolenie odbywają się z wykorzystaniem formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej www.tup.org.pl
Opłata za szkolenie
Uczestnik zobowiązany jest do uregulowania opłaty za szkolenie na konto bankowe o numerze: 05 1600 1462 1086 0980 9000 0002 w terminie do 7 dni roboczych przed datą rozpoczęcia szkolenia. W tytule przelewu należy wpisać numer potwierdzenia rejestracji, który wysyłany jest w ciągu 48 godzin od przesłania zgłoszenia.
Faktura VAT
Uczestnik otrzyma fakturę VAT w pierwszy dzień roboczy po odbyciu szkolenia.
Rezygnacja z udziału
- Uczestnik może zrezygnować z udziału w szkoleniu, informując o tym Szkolącego co najmniej 5 dni roboczych przed datą rozpoczęcia szkolenia.
- W przypadku rezygnacji, uczestnik otrzyma zwrot opłaty za szkolenie na konto bankowe w terminie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia rezygnacji.
Odwołanie szkolenia przez Szkolącego
- Szkolący zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia w przypadku, gdy liczba uczestników spadnie do poziomu, kiedy niemożliwe jest pokrycie kosztów organizacji szkolenia.
- W przypadku odwołania szkolenia przez Szkolącego z powodu znacznego spadku liczby uczestników, Szkolący zwróci wpłacone środki na rachunki wpłat lub zaproponuje nowy termin szkolenia.
Postanowienia końcowe
- Niniejszy regulamin stanowi umowę szkoleniową między Szkolącym a Uczestnikiem.
- Wszelkie zmiany w umowie i tym samym regulaminie wymagają formy pisemnej i podpisu stron.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie, zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa.